7ª KDD CATALUNYA???

KeDaDas, los Viajes que habéis realizado o vais a realizar, Rutas recomendables...
Avatar de Usuario
Montseny
Mensajes: 494
Registrado: 28 Nov 2005 12:53
Ubicación: Cardedeu (BCN)

FINS LA 8ª KDD???????

Mensajepor Montseny » 18 Dic 2005 20:56

Som l'Albert i Rafel (Montseny), ja em acabat el rodatje, dema revisió, i a la propera "sense limit de r.p.m.", i ja serem tots "legals" vosaltres sense limitació, i jo el "co-pilot", ja sabeu que tinc 12 anys. :wink:
Hola a tots els "fazeros" que ens em trobat avui, erem els "millors" :twisted:
Que a passat BORJI... tio que tas passat, han sigut els callos que tan fet possa el TURBO?, oi que estaven bons! mmm! tinc l'estomac buit :wink:
Ara segurament tots estereu enganxats el ordinador.
Carfazer... vigila que els "GOSSOS" no et pillin escalfant els neumatics.
Abuelo... recordat de treura allo de la estribera, tio, que et cauras.
Kuroi... esperem que hagis arribat a la hora prevista.
El "ilegal" de Llavaneres... com anat les ultimes curves de Vallorgina en solitari?
Desde Cardedeu us desitjem un feliç Nadal i un prósper Any Nou 2006, i ens veiem a la "8ª KDD" i quan vingi el bon temps i el dia mes llarg a veure si organitzem una de GROSSA per exemple: Andorra, si us semble be. :lol:
FZ6-S (nov'05) blue
- La vida es un sueño, el despertar es lo que nos mata.
Borja
Mensajes: 444
Registrado: 11 Oct 2005 16:27
Ubicación: BCN

Mensajepor Borja » 18 Dic 2005 21:01

Aixo esta fet, jo m'apunto ala 8º 9ª i les que vinguin! Bon Nadal per a tota la familia! I quin pedazo de pakete porta el montseny al radera de la fazer més nova que tenim al grup! Albert estas preprogamat nano recorda-ho!
Avatar de Usuario
ñiauu
Mensajes: 989
Registrado: 11 Oct 2005 19:13
Ubicación: Barzelona

Mensajepor ñiauu » 19 Dic 2005 23:42

Borja, ke "ingenioso", ja ja niauu el temerario, (en el listado de la kedada), al principio no sabía porqué ponias eso, pero cuando me he dao cuen me ha hecho mucha grazia.
Por cierto, yo al final no fuí a la kedada, porque vi ke habíais kedado a las 8 aprox. en el hipercor... "flipo". Si se hace la novena (egs, ke txungo el rollo merengue), espero ke no sea a esas horas...
Avatar de Usuario
ñiauu
Mensajes: 989
Registrado: 11 Oct 2005 19:13
Ubicación: Barzelona

Mensajepor ñiauu » 19 Dic 2005 23:44

perdón: era la 8ª
Avatar de Usuario
ñiauu
Mensajes: 989
Registrado: 11 Oct 2005 19:13
Ubicación: Barzelona

Mensajepor ñiauu » 20 Dic 2005 00:19

Por cierto, sigo intentando subir las fotos, pero hay una página ke me dice ke no está disponible, a´sin ke, decirme ke hago, porque tengo unas pocas y quería que las vierais.
Borja
Mensajes: 444
Registrado: 11 Oct 2005 16:27
Ubicación: BCN

Mensajepor Borja » 20 Dic 2005 15:55

en el foro hay una que es preguntas más frecuentes ahi te explica como colgarlas! E muy sencillo la verdad! nos vemos en la 8ª "temerario"!!! Feliz Navidad para ti y la family!!

Volver a “KDD's, Viajes y Rutas.”

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 11 invitados